Beschrijving
ONE WAY VISION FOLIE: GEEN INKIJK, WEL ZICHT NAAR BUITEN
One way vision folie is een geperforeerde zelfklevende folie dat voor 60% dicht is en voor 40% uit gaatjes bestaat. De printzijde is wit met een zwarte lijmlaag aan de achterzijde. Het materiaal is binnen 4 werkdagen leverbaar.
IDEAAL VOOR VOERTUIGEN, GEBOUWEN EN IN WINKELS
One way vision folie is geschikt voor zowel indoor- als outdoortoepassingen en heeft een maximale printbreedte van 148 cm. Deze populaire folie wordt gebruikt voor reclame-uitingen waarbij het zicht naar buiten niet belemmerd mag worden. Met One way vision folie kun je van binnen naar buiten kijken maar niet andersom. Het daglicht komt uiteraard wel naar binnen. De raamfolie wordt toegepast op voertuigen, gebouwen en in winkels.
HET ONE WAY VISION EFFECT
Doordat de achterzijde van de folie zwart is negeert het menselijk oog de donkere gaatjes en legt het de focus op de heldere kleuren en prints aan de voorzijde. Hierdoor kijk je als het ware dwars door de folie heen. Het effect is zicht naar buiten zonder dat er sprake is van inkijk naar binnen. Houd er rekening mee dat prints op One way vision folie er vaak minder krachtig uitzien doordat de folie voor 40% uit gaatjes bestaat. Verhoog daarom het contrast in de ontwerpfase met 10 tot 20%. Maak voor het beste printresultaat gebruik van heldere kleuren zonder kleine teksten en andere details. Als laatste speelt licht een grote rol bij het one way vision effect van de folie. Voor het juiste resultaat moet het licht aan de zichtzijde helderder zijn dan aan de plakzijde, de doorkijk zijde. Dat geldt ook voor ‘s nachts.
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.